Van administratie, secretariaatswerk, personeelsmanagement, budgetbeheer, sales ondersteuning tot telemarketing … Met een doordachte, flexibele en persoonlijke aanpak geeft Adminion jouw bedrijf een stevige boost.

Tarificatie verpleegkundigen

Wil je je, als voltijds of deelstijds verpleegkundige, meer focussen op je patiënten? Of extra vrije tijd creëren? Adminion begeleidt je in het tarifiëren van zorgen en alle bijhorende administratie. Transparant, flexibel en zonder opzegperiode.

Een greep uit ons aanbod:

  • Aanvraag van een RIZIV-nummer
  • Aansluiting bij de conventie
  • Berekenen, opmaken en versturen van facturen voor retrocessie van honoraria
  • Factureren aan verschillende labo’s
  • Opstellen van het verpleegdossier
  • Het doorgeven en opvolgen van bewijstukken van patiënten via de E-box
  • Beheer van je werkplanning
  • Up-to-date houden van medisch materiaal
  • Opvolging van eventuele weigeringen van de mutualiteiten
  • Aanvragen voor toiletten, infusen, palliatieve zorgen bij de mutualiteiten

Tarificatie verpleegkundigen

Wil je je, als voltijds of deelstijds verpleegkundige, meer focussen op je patiënten? Of extra vrije tijd creëren? Adminion begeleidt je in het tarifiëren van zorgen en alle bijhorende administratie. Transparant, flexibel en zonder opzegperiode.

Een greep uit ons aanbod:

  • Aanvraag van een RIZIV-nummer
  • Aansluiting bij de conventie
  • Berekenen, opmaken en versturen van facturen voor retrocessie van honoraria
  • Factureren aan verschillende labo’s
  • Opstellen van het verpleegdossier
  • Het doorgeven en opvolgen van bewijstukken van patiënten via de E-box
  • Beheer van je werkplanning
  • Up-to-date houden van medisch materiaal
  • Opvolging van eventuele weigeringen van de mutualiteiten
  • Aanvragen voor toiletten, infusen, palliatieve zorgen bij de mutualiteiten
onnauwkeurige planning, overvolle mailbox of stapels post

Administratie & secretariaat

Een onnauwkeurige planning, overvolle mailbox of stapels post? In een handomdraai brengen wij al jouw administratief en secretariaatswerk op orde. Focus op jouw corebusiness én laat de rest over aan Adminion.​

Een greep uit ons aanbod:

  • Telefoons beantwoorden
  • Brieven opstellen en versturen
  • Post en mails opvolgen
  • Agenda beheren en planning opmaken
  • Verslagen opstellen
  • Vergaderingen en meetings organiseren
  • Voorraad en stock beheren
  • Aankopen regelen
  • Wagenpark beheren
  • Leverancierscontracten opvolgen
  • Archieven beheren, inventariseren en digitaliseren
  • …​

Personeel & financiën

Facturatie, debiteurenopvolging of loonadministratie: we love it! Al het papierwerk voor jezelf en je medewerkers nemen wij graag voor onze rekening. Adminion zorgt bovendien dat je in regel bent met de laatste nieuwe wetgeving.​

Een greep uit ons aanbod:

  • Sollicitaties organiseren
  • Loonbrieven opstellen
  • Lonen uitbetalen
  • Uurrooster uittekenen
  • Facturen opmaken
  • Debiteurenbeheer opvolgen
  • Financiële analyses maken
  • Boekhoudkundige documenten voorbereiden
  • Tewerkstellingsattest opmaken
  • Fiscale fiches invullen
  • Loonbarema’s checken
  • Sociale bijdragen (RSZ) berekenen
  • Arbeidswetgeving toepassen
  • Arbeidsongevallenverzekering regelen
  • Dimona-aangiftes aanvragen
Facturatie, debiteurenopvolging of loonadministratie
Facturatie, debiteurenopvolging of loonadministratie

Personeel & financiën

Facturatie, debiteurenopvolging of loonadministratie: we love it! Al het papierwerk voor jezelf en je medewerkers nemen wij graag voor onze rekening. Adminion zorgt bovendien dat je in regel bent met de laatste nieuwe wetgeving.​

Een greep uit ons aanbod:

  • Sollicitaties organiseren
  • Loonbrieven opstellen
  • Lonen uitbetalen
  • Uurrooster uittekenen
  • Facturen opmaken
  • Debiteurenbeheer opvolgen
  • Financiële analyses maken
  • Boekhoudkundige documenten voorbereiden
  • Tewerkstellingsattest opmaken
  • Fiscale fiches invullen
  • Loonbarema’s checken
  • Sociale bijdragen (RSZ) berekenen
  • Arbeidswetgeving toepassen
  • Arbeidsongevallenverzekering regelen
  • Dimona-aangiftes aanvragen

Sales & telemarketing

Van offertes opmaken, telefonische prospectie tot klantencontacten onderhouden. Met veel expertise en oprechte klantvriendelijkheid geven we jouw onderneming een flinke duw in de rug.

Een greep uit ons aanbod:

  • Adresbestanden opstellen en nakijken
  • Potentiële klanten telefonisch prospecteren
  • Mailingacties uitwerken
  • Bestaande klanten contacteren
  • Klantendienst runnen
  • Klachten behandelen
  • On- en offline helpdesk uitbouwen
  • Offertes opmaken
  • Uitnodigingen sturen
  • Inschrijvingen checken
  • Project of event opvolgen

Interesse in één van deze diensten? Of op zoek naar ondersteuning op maat? Geef ons dan een seintje.