Als zelfstandige of zaakvoerder vervul je verschillende functies. Niet alleen jouw bedrijf runnen, maar ook de administratie, facturatie, agendabeheer of klantenopvolging in goede banen leiden. Vaak gebeuren deze taken ‘s avonds, in het weekend of op feestdagen. Dit gaat ten koste van vrije tijd of momenten om met familie en vrienden door te brengen. En zelfs ten koste van jouw eigen bedrijf. Al die uren die je in papierwerk steekt, kan je immers niet besteden aan de groei van je onderneming. Daar wil Adminion komaf mee maken. Als tweetalig (nl/fr) expert in alle administratieve taken verlichten wij met evenveel plezier als expertise jouw werklast zodat je kan focussen op jouw kerntaken!
Ontdek hieronder ons ervaren en allround team.
Sophie staat in voor de interne coördinatie van Adminion. Met haar uitgebreide expertise in training en coaching ondersteunt ze haar eigen team én klanten met de nodige raad en daad. Een echte partner die meedenkt om oplossingen op lange termijn te vinden. ‘Een bureau vol papieren is een gelukkig bureau!” is één van haar motto’s.
Hobby’s: Netflix-avondjes, lekker eten, afspreken met vriendinnen en quality time met het gezin. Occasioneel slaat Sophie ook graag een pluimpje.
Sociaal, leergierig, no-nonsense en fun omschrijven Sophie het best.
GSM: 0489 18 60 10
Stéphane deed jarenlange ervaring op als operationeel manager bij een aantal grote bedrijven. Hierdoor is hij de geknipte man om je onderneming of klantendienst op de rails te zetten. Als kei in plannen en structureren heeft hij een grote voorliefde voor Excel.
Hobby’s: badminton, videospelletjes, een glaasje drinken met vrienden, leuke activiteiten met de kinderen en ‘hanging out’ met Sophie.
To-the-point, rationeel, humor (vindt hij vooral zelf) en altijd een luisterend oor omschrijven Stéphane het best.
GSM: 0491 71 44 42
Sophie staat in voor de interne coördinatie van Adminion. Met haar uitgebreide expertise in training en coaching ondersteunt ze haar eigen team én klanten met de nodige raad en daad. Een echte partner die meedenkt om oplossingen op lange termijn te vinden. ‘Een bureau vol papieren is een gelukkig bureau!” is één van haar motto’s.
Hobby’s: Netflix-avondjes, lekker eten, afspreken met vriendinnen en quality time met het gezin. Occasioneel slaat Sophie ook graag een pluimpje.
Sociaal, leergierig, no-nonsense en fun omschrijven Sophie het best.
GSM: 0489 18 60 10
Stéphane deed jarenlange ervaring op als operationeel manager bij een aantal grote bedrijven. Hierdoor is hij de geknipte man om je onderneming of klantendienst op de rails te zetten. Als kei in plannen en structureren heeft hij een grote voorliefde voor Excel.
Hobby’s: badminton, videospelletjes, een glaasje drinken met vrienden, leuke activiteiten met de kinderen en ‘hanging out’ met Sophie.
To-the-point, rationeel, humor (vindt hij vooral zelf) en altijd een luisterend oor omschrijven Stéphane het best.
GSM: 0491 71 44 42
Caroline is één van de vaste medewerkers van Adminion. Ze houdt ervan nieuwe dingen te ontdekken én geen uitdaging is haar te groot. Elke opdracht werkt ze bovendien met veel zorg af. Proactief pakt ze de touwtjes graag in handen, een enorm pluspunt voor elk project. Caroline werkt het liefst met mensen die haar gevoel voor eerlijkheid en oprechtheid delen.
Hobby’s: op vakantie gaan, genieten van haar kinderen en metekindje.
Een groot doorzettingsvermogen, oprecht en eerlijk omschrijven Caroline het best.
Sandrine is verantwoordelijk binnen Adminion voor de dienst ‘Tarificatie’. Ze bezit een jarenlange ervaring in deze sector en neemt elke uitdaging met beide handen aan. Haar vastberadenheid en haar empathie maken haar efficiënt en tevreden klanten brengen haar voldoening. Sandrine focust nooit op problemen, maar op het vinden van oplossingen.
Hobby’s: zingen, een avondje uit met de vriendinnen (liefst karaoké), passies van haar kinderen delen, … en zeker ook SHOPPEN!
Ook al laat ze plaats voor haar creativiteit, heeft Sandrine graag dat het werk correct wordt uitgevoerd. Dit alles met een vleugje zachtheid en een wolkje gekte.
Katrien brengt dankzij haar onvermoeibaar enthousiasme het zonnetje in huis. En hier heeft ze zelfs geen koffie voor nodig … Dit enthousiasme brengt ze ook volledig over in de dossiers die zij beheert. Heb je hulp nodig in je administratie, kan je een handje links of rechts gebruiken? Dan zal Katrien niet enkel haar expertise ter beschikking stellen, maar zal ze ook instant een glimlach op je gezicht toveren.
Hobby’s: q-time met haar gezin, wandelen met Mike (haar hond, nvdr), een occasioneel avondje Singstar met de vriendinnen en dansen.
Eerlijk, transparant en empathisch zijn kernwoorden die perfect Katrien omschrijven.
Sarah is ons creatief beestje. Dankzij haar passie voor Social Media en grafisch design, beheert zij als de beste onze Social Media, en brengt ze deze passie ook graag over naar onze klanten. Teksten nodig voor een website, social media beheer, of zelfs flyers en ander grafisch materiaal? Sarah denkt er graag samen met je over na.
Daarnaast werkt ze als gedreven projectmedewerker mee aan al je administratieve taken. Dankzij haar ervaring in Project Consulting, ziet zij vrij snel waar het schoentje wringt en vindt ze vooral oplossingen op maat.
Hobby’s : reizen met haar even creatieve wederhelft, bijstuderen en zorgen voor haar lieve hondjes en kippen
Problemsolver met een gezonde dosis humor en creativiteit, zo omschrijf je Sarah het best.
Sophie – zoals haar naam het meegeeft – is een geweldig persoon. All jokes aside, het is eigenlijk nog waar ook: dankzij een enorme dosis zelfstandigheid, een onuitputtelijke bron van goede ideeën en een hands-on mentaliteit, tovert zij jouw administratie om tot een geoliede machine.
Orde stellen in je administratie, een team aansturen en je personeelszaken op orde brengen: voor al deze taken ben je bij Sophie aan het juiste adres.
Hobby’s: uitstapjes met haar zoontje, uitwaaien in Frankrijk en natuurlijk shoppen!
Perfectionist, ambitieus en flexibel. Woorden die Sophie het best omschrijven.